Helg!

Det är helg men man sitter på jobbet.. inte OK! :P meen men! Någon ska ju göra det också :)
Har haft en underbar helg ändå så det är ganska lugnt :) I fredags blev det inget rosé på balkongen.. men det blev pannkakor med färsk frukt, nutella och glass! :) Så gott! :)

Igår firades Sara som nu är färdig lärare! Tjihu! Duktiga flicka! :) Mycket mys. På kvällen gick jag, älsklingen, min bror och Mia till den lokala lilla kvarterskrogen för att testa hur det var där, det var väl sådär dock. ganska dyrt och inte bara gott :P Var ganska stolt som vågade stå på mig och faktiskt säga till att min mat var kall, så jag fick ny mat, lite trist dock att min mat kom när alla andra ätit upp :P men rätt ska vara rätt :P Man är alldeles för rädd för att säga till om man inte är nöjd, eller jag kanske ska skriva jag :P Men man ska ju faktiskt betala för det man får och då ska det ju helst vara ätligt :p
Sen blev det kareoke på stället så vi satt där och lyssnade och skrålade med och hade riktigt kul! :) Så man kanske går dit igen, efter att ha ätit hemma :P haha! :)

Idag har jag och pojken letat sadelstång till min cykel.. hittade en men fick precis veta att den inte passa.. så vi får leta vidare.. Sen skjutsade pojken mig till jobbet, vi var lite tidiga så han bjöd mig på italiensk glass :) Mums! :D Tack hjärtat! :)

Nu ska här jobbas några timmar till, hoppas du har en härlig kväll i frihet :P



<3

skönt med en fri kväll iaf ;)

Elin

Härliga helger, I love it :)

Camilla

Lät ju inte så dumt ändå och vet du? Jag har jobbat tre helger på raken och detta är min första lediga på länge. Det kan du alltid trösta dig med och taco kan ätas i morgon? :) Jag har haft en riktigt trevlig helg och känner mig faktiskt lagom utvilad, har en dag kvar i morgon sen är det lite jobb igen innan det vankas äventyr hemåt ...

Eleonore

Tack söta du!

Låter som du haft en toppenhelg trots jobb :)

kram!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR