och sista jobbdagen

Ja nu är det sista dagen på det här jobbet.. som telefonist.. nu ska jag avancera.. till receptionist ;) hihi! :)
Det ska bli spännande och roligt hoppas jag. Klart man är nervös.. men det är jag ofta iofs så inget nytt.

I veckan har det varit mer kalas för mig i måndags med mina pysslingar. Sen har jag hunnit med att vara hemma hos mamma och pappa. Och vi har varit hos pojkens föräldrar. Varit i parken med pojken mor och vovven. Myst hemma. Fått hem paket på posten. Varav ett paket till Kelzosen! :D hihi hoppas han kan använda det!

Idag blir det film och myskväll hos Anjelica och imorgon är det kalas för maria-majja som fyllt år i veckan. hurra hurra! :)
Söndagen blir nog en vilodag då jag ska peppa inför nya jobbet. kanon! :)



<3

Ha en super sista dag älskling! Kommer bli bra ditt nya jobb det är jag övertygad om! Ska bli kul att ses imorgon och shoppa present! :) Puss

amanda

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt!

Cissi

Kul med nytt jobb/arbetsuppgifter :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR