Bilduppdatering från nya kameran! :)

Fredag: Grilla hos Patrik och Mia


Den lilla lilla gröna grillen!


Stolt bror med nya lilla grillen :P


Resultat = Gott! :)

Lördag: Utekväll fira Anjelica


Födelsedagsbarnet! :)


Ninisen med rörlig Rocki :P

Söndag: Hemma hos mor och far


Välkommen hem :)


Jag och pappa


Fika! :)


Vår!




Grilla! :)

mys :)

Måndag: Ute och tränar med pojken


Hurtbulle :P


<3

Tisdag: Innan kören med mammsen








Är väldans nönjd med kameran än så länge :) Två tummar upp!


<3

Fina bilder gumpan! Det blir ju super bilder med den!! :)

Nina

Du är så söööööööööööööööööööööt Katta på bilderna.. :) Världens bästa säl!

Eleonore

Vilka härliga bilder, älskar den lilla gröna grillen, synd att man inte har möjlighet att ha en hemma :D

Hehe kan tänka mig att det, blir en tur i spåret då?

Madde

härliga bilder=) Gud jag måste köpa en ny kamera jag med!!



Tänkte passa på att tipsa om en ny tävlingen på min blogg där 2st vinnare vinner Bakprodukter från tårtpinglan!

http://maddesmumms.blogg.se/2010/april/tavling-i-sammarbete-med-tartpinglan.html



Var med du oxå:D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR