Det är inte bara jag :P


Tone

Visst är dom :) Han kan när han vill ;)

Eleonore

Haha det är inte lätt detdär du! Bästa är ju att köra på känsla, mår man bra så är man smal :P



Kan tänka mig att den var riktigt god, och lyxig med!



Gör det :D

Eleonore

Haha, jag med! Men det är otoligt knepigt att inta kolla efter siffran på vågen. Det är som med ålder, dne har ingen betydelse men ändå frågar man alltid om den! :D

Eleonore

Jag är helt klart på! :D



Det tycker jag du ska göra, jag ska också använda det knepet nästa gång den ska bakas bullar! Synd bara att det tar så läng tid att baka, man gör det för sällan då :)

ELINA

Hehe ja men precis :) Som tur är så sköter sig katter ganska bra själva också :)

sv: tack gulle du :)

ELINA

Hehe absolut :)

Hahaha ja nu känner man sig fånig ;) hoppas kören gick bra igår! Puss

Madde

Varsågod, kul att man kan hjälpa till att inspirera lite och tipsa :) Om du kan tänka dig att lägga lite mer pengar på ringar så har cocoo.se galet snygga ringar. Min absoluta favoritring har jag köpt där :) Kramar från mig




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR