En liten förvarning

Nu var det ju som sagt länge sen (igen och som alltid efter helgen) jag skrev någonting här.. det beror nog lite på att jag har så mycket jag vill skriva om så det slutar med att jag inte skriver alls.. för jag vet inte vart jag ska börja.. men tänkte att jag ska skärpa mig idag och skriva ett par inlägg bara för att dela upp det lite så det inte bara blir ett klump-inlägg på femhundratrettioelva sidor.. kan bli segt att läsa :P Så en förvarning för många inlägg alltså :P

En liten snabbresumé av helgen kan jag ju iofs få med här.. :P I fredags åkte jag och pojken hem till nina och kim :) Vi moffade pizza och spelade x-box och jag skrattade så jag hade träningsvärk dagen efter :P En grym kväll på det hela taget. Man tackar! ;)

Lördagen kommer få ett eget inlägg för det var då jag och pojken anordnade finmiddag för bror min och hans tjej :)

söndagen spenderades mest i sovande tillstånd.. skäms på mig eftersom jag och nina skulle ha träffats men någon sov och hörde ej när telefonen plingade till... som sagt nina, en glass för detta ska du ha vare sig du vill eller inte! :P På söndag eftermiddagen kom iaf pysseljuntan över för vi skulle repetera lite inför saras projektarbete som hon har nu under sin sista termin! Snart är tösen färdig! Galet! :P Projektarbetet är iaf en "pjäs" eller hur jag ska beskriva den som vi alla är med i :) det var en skön eftermiddag med mycket prat om allt mellan himmel och jord :)

Men som sagt, håll utkik efter nya inlägg som bör poppa upp under dagen :P


<3

Therese

Okej, men de har snygga kläder=)

Therese

Precis^^ jo, det är bara bra med mig=) SJälv=)?

Therese

Precis, men man får ändå inte glömma att leva i nuet^^ Så lätt att bara önska helg^^ Det var som mamma sa, längta inte livet ur dig, när jag jämnt längtade till helgen^^

gaaaaah!!! jag är super nervös.. Nu ringer jag, nej nu ringer jag.. men ring då för helevete.. hm ungefär så låter det i mitt huvud just nu....



puss




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR