Fruktsallad

Känner mig så snäll mot mina kollegor :P Har precis stått och fixat fruktsallad till hela högen (iofs bara 5st) :D
Vi får frukt två ggr i veckan men det är ingen jätte åtgång på den.. och så blir den lite gammal.. och då vill ju ingen röra den.. Men nu! När allt är skuret i bitar och blandat tillsammans då vill alla ha! :P haha!
Gott och trevligt såhär på eftermiddagen :) Och så lite kanel på så blir det ju kanon! :)

två tummar upp för fruktsallad! :)


<3

ja men guud jag vil med ta studenten igen, så kul :D

Eleonore

Gud så gott och nyttigt med fruktsallad, men man ska ju ha lite vaniljglass till ;)



Haha ja precis, man får köra en hel bakdag!

SANDRArr

Sv: Tack själv.! Roligt att du tyckte om tipset.

Visst är de snygga.! =)

FLOOSAN

åh va gott lyllos dom

Sandra

Tack för din kommentar! Och vilken superbra idé. Så ska jag göra. Man får framhäva det man har istället för att tänka på det man inte har. :)

Hoppas du har en härlig torsdag! :)

svar }



Hejsan!

Ursäkta för sent svar men vart magsjuk och hade ingen lust att sitta vid datorn då och därav sent svar på din kommentar, minns inte riktigt vad vi prata om..

Allt bra med dig? :) Kram!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR