Galen måndag!

Blev det igår! :P haha!
Efter jobbet mötte jag upp pojken och så åkte vi hem tillsammans, alltid mysigt :) Vi han knappt komma hem innann vi gick ut igen :P En så solig eftermiddag kan man ju inte bara slänga bort så vi drog på oss träningskläderna och vikterna och tog en snabb promenad. Det var verkligen jättemysigt! Vi gick runt hemma och hittade nya stigar och vägar som vi inte har testat förut (ganska nyinflyttade :P). Vi stannade vid massa bänkar och tränade armar och ben och bara tokade, sen joggade vi hem. Joggade gjorde vi för att vi hade bråttom, vi skulle hinna äta innan vi skulle iväg igen, på bio! :P hihi :)

Till saken hör att vi nästan aaldrig går på bio så vi ville verkligen hinna! :P kom väl hem efter träningsrundan vid sex och bion började sju.. streeessad! haha!
Vi slängde i oss lite mat (tack och lov för rester!!), tog en snabb dusch och sprang iväg. och vi hann! :)

Vi tittade på Kick ass. Blev dock något besviken.. men det var nog för att jag förväntade mig en rolig mysig komedi (nej jag hade inte läst om filmen eller hört något om den alls innan vi såg den) men den var ju något mer våldsam än mysig :P haha! men kul var den, något lång kanske.. men nu ska jag inte sitta här och dissa inte :P

Vi hade mysigt kul och stressigt ihop jag och pojken. Och vi vet nu att det gåår att hinna med ett biobesök även om man har mycket att göra :)

Något som jag däremot iinte hunnit göra är att föra över bilderna från nya kameran till datorn... det får nog bli ett uppdrag för ikväll, efter kören då förstås :P

vad ska du göra idag? :)

<3

                               


Låter som en härlig dag!! har du ngt tips på gott rött vin vi kan dricka till grillad oxfile ikväll?? Puss

tack finaste du för tipsen!!

Vad tror du om en skjorta till pojken??

Hur är läget med dig finaste? Puss

Vad skönt att kunna släppa det! Det kommer bli bra, jag lovar att underhålla dig så mycket jag kan när du inte jobbar!! :)



med mig är det bra, försöker att inte stressa upp mig för mycket nu när jag är hemma igen.. just nu bollar jag: fixa med garageplatser, kanske börja jobba redan imorgon, kontakta föräldrar om att det inte är lektion idag, tvättar, diskar, gör intervjufrågor till C-uppsatsen, handla mat till ikväll+vin och hitta en fin skjorta åt vår älskling ;)

andas in, andas ut.

ursäkta för sent svar!

sv; hehe, jaa, alltid härligt med färger i garderoben ;D

Jonas

Kick Ass var ju grym! :P

Eleonore

Oj va du hann med massor! Massa roliga grejer med. Kan tänka mig att den är lite smårolig :)



Min dag var helt ok, jobbade hela dagen :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR