träningsfunderingar :)

Gymmade igår! Och det var länge sen nu! Vad skönt det var :) Hade sällskap med Maria, alltid bra med sällskap. Jag är verkligen en periodare vad gäller träning.. Nu har jag snöat in på pass och joggingrundor på senaste tiden.. men efter gym-passet igår känns det som att det eventuellt är en ny gym-period på g :P Ultimata vore ju om jag kunde variera mig lite... men jag snöar verkligen in på det som känns roligast för stunden... Vi får väl se vad som händer framöver.. Vi pratade om att testa spinning också. Kanske en ny favorit? Har inte varit på spinning på flera år.. då när jag var större och inte hade någon kanon-kondition.. då vill jag minnas att det var förjäkla jobbigt men ganska kul.. i en period :P innan jag hittade någon annan träningsform.. sen har spinningen liksom fallit bort från min tränings repertoar.. Jag älskar ju att cykla ute.. men har en nervös känsla inför spinning...tänk om jag inte orkar..tänk om jag trillar av! Man vet ju aldrig liksom! :P

Nä men jag tror jag ska försöka ta tag i min spinning-fobi som det nästan har blivit.. och bara möta min rädsla.. Vem vet, det kanske är grymt kul och sen är det det enda jag kommer tjata om här på bloggen tills jag tröttnat och vågat testa någon ny träningsform :P

Har du testat eller brukar du gå på spinnig? Hur är det och vad har jag att vänta mig? :P


<3


Ska verkligen testa det även om det känns lite bättre idag... Ibland händer det bara för mycket och man går runt och oroar sig för allt möjligt... Jäkligt onödigt, men det är väl sådan man är^^ Tack! Skönt att man inte är ensam! Kram

sandra

Tack detsamma! Jag ska testa dem i helgen ;)



Vad händer hos dig idag då?

kra

Sandra

Städning, tvättning, handling och skriva svenskaprov



ha en underbar fredag!

Kram

Sv, ja visst är hon! :D

Eleonore

Haha tycker absolut du ska åka och köpa fler då! :D Man kan aldrig få för mycket gott i frysen tycker jag. Glassäsongen är ju verkligen på väg nu!

gabbi

va duktig du är :) ! borde också sätta igång och träna, men motivation till träning är verkligen lika med noll haha.

Liiv

Sv: Ja den är superbra!

Tack så mycket :) har du en bra helg då?

ja, jag älskar att baka :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR