Laddar

Nu sitter jag och laddar, för i eftermiddag ska jag träffa Nina och förhoppningsvis Anjelican och äta glass! :D wihuu! hahaha! Som vi har väntat på detta tillfälle! Vi ska, enligt vad vi bestämt för några veckor sedan, prova den nya magnum gold glassen! Vi har inte provat den än för vi har lovat att vänta tills vi träffas. Hittils har det antingen inte varit glassväder när vi träffats eller så har det inte funnits något ställe att köpa glass på.... Meen nu är det alltså dags! Hoppas jag.. om inte en plötslig snöstorm drar in och sänker vårt glass-sug :P

Någon som testat den glassen eller någon annan av dom nya glassarna än?





<3

Madde

Just den på bilden har jag faktist smakat, mycket god=)



Jadu macaron går lite hand ihand med biskvierna kan man säga:D, fast har aldrig mskat dom själv:D Så får se i helgen hur de smakar:D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR