något att se fram emot! :)

Har precis fått i mig lunch.. blodpudding.. iinte roligaste maten som finns.
Vissa dagar är blodpudding helt okej.. men idag var det inte kul. usch och fy!
Meen jag har ju en ny kamera att glädjas åt! :D wiii! kommer kunna hålla mig glad länge länge!

Sen efter jobbet ska jag möta upp pojken så ska vi gå och gymma ihop, yeey för sällskap! :)
Det var väldigt länge sen vi gymmade ihop så det ska bli kul. Alltid skönt att ha något att se fram emot när man känner att dagen är lite för seg :)

Vad har du att se fram emot idag?


<3

svar;

samma som jag gjorde :)

börja med en liten och enkel, lära mig den innan jag ger mig ut på större saker :) men jag tycker du ska köpa dig en 450D då du lärt dig den dära kameran, jga är suuuuper nöjd med min :D

Josefine

tacktacktack ;D

Sofie

Tack! jag ska tvätta så d e inge vidare kul men tänkte även sloinga håret och det är roligare :D ha en toppen torsdag trotts blodpudding! kram

svar;

hihi jaa :D har du fått fotointresse eller köpte du en bara för att ta lite bilder då och då? :)

Eleonore

Visst är den god! :D



Jag kan tycka blodpudding är gott så länge man inte tänker på vad som är i :p

Sofie

Det blev inga slingor :( Blev så besviken när jag insåg att paketet var öppnat... Men nu börjar superfredag :D vad ska du göra idag? kram

Eleonore

Jag blev tokkär i den formen, men fanns så mycket annat fint med på den sidan.

Ja hoklad och glasyr slår det mesta kan jag säga! :D

Eleonore

Ja varför inte? :D Du har ju hela helgen på dig!

Skön tmed fredag?

Eleonore

Åh så skönt att sluta tidigare! Det är alltid en välkommen överraskning :)

Jag har inget planerat än förutom att jobba :)

Tone

Tack :)

Jag gör dom hos en kompis så det är rätt billigt, hon har det som extra jobb hemma så hon tar 350 kr tror jag. Men det brukar ligga därifrån och uppåt i pris har jag för mig :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR