regn regn snö?

Why?
Igår hade man ett inlägg som hette sol sol sol... och idag möts man av detta? Då undrar man ju faktiskt bara varför? Aprilväder är det enda svar jag får.. Men tycker inte att det är ett bra svar för... ja bara för att! Jag vill ha sol idag igen! Kan inte tänka mig att någon vill ha mer snö nu.. eller? :P

Hade en mysig eftermiddag med mammi igår. Först strosade vi runt i solen och bara pratade, sen var det kör. Å så vi sjöng! :P Eller njaa... jag var så hungrig så magen gjorde ont.. så var lite sådär halvengagerad... Meen det var mysigt ändå! :P
När vi strosade lite runt st.eriksplan så gick vi förbi stockholms glasshus, vaarför har jag missat detta ställe undrar jag bara!? Ett helt litet paradis med bara maassa massa glass! :D faabouluse! Blev dock ingen glass igår men nu vet ni vart ni httar mig en varm sommardag! :)

Idag ska det storhandlas och fixas lite, på lördag ska nämligen jag och pojken laga finmiddag till storebror och hans tös :) Kan inte avslöja vad vi ska laga för det är en hemlis.. men tror det kan bli succé! Vad lagar ni när ni ska bjuda på finmiddag? :)


<3


nej vad tråkigt! Anja kan bara den kvällen tyvärr, för annars är det ju ett lopp den 1 juni också... :( men det kommer fler lopp finaste!! PUSS

Det där glasshuset måste du ta med mig till! <3

Tone

Åh, helt underbart med färska bär :)



Brukar bjuda på det jag är sugen på, tycker tillbehören till maten är det roliga att fixa med, gott bröd, dipper, såser, roliga sallader eller så gör vilken halvtråkig rätt som helst roligare :)

Eleonore

Haha jo det är vickstabletter, hade inget annat som matchade skålen :P

Eleonore

Åh dit måste jag också gå någon gång :D Var vid st eriksplan ligger det?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR