Snart helg!

Den här veckan har verkligen gått fort! Kanske för att jag och Nina började prata om att "snart är det helg!" redan i måndags :P Det kanske är tricket när man vill att tiden ska gå fortare och man vill att det ska bli helg, prata om det som om det är imorgon hela tiden :P Faaast då kan man ju iofs bli besviken när man vaknar och det inte är helg fast man pratat om det som om det skulle vara det... myyyycket förvirrande! haha! Så nu lämnar vi det! :P Men imorgon är det ju iaf fredag och sen kommer helgen! :D

Däremot hörde jag idag att det ska komma snö.. Antingen redan idag annars imorgon eller till helgen... Vad är det för påhitt?? Nu när man plockat fram vårskorna och vårjackan och köpt lite nya vårkläder. Då ska man väl inte behöva plocka fram vinterkläderna igen!! Suck på det! Nu håller jag iaf tummarna för att snömolnen missar att snöa och håller sig till nästa vinter :P

Igår blev det en till jogging/promenadrunda med pojken :) Mycket mysigt! Nu börjar vi röra oss längre bort och prova nya stigar som vi inte visste fanns :) Det har visat sig finnas jääättefina stigar och spår som man kan skutta runt på! :) Känns kul med nya runder nu när man kan börja springa ute (om snön glömmer bort det där med sista snön). Kul med variation! :)

Nu ska här jobbas lite :)


<3

svar;

ursäkta för sent svar:)

tack så mycket för ditt mail :)

har provat ändra nu så ser du allt nu? ^^ :D

svar;

jamen va bra :D hihi, då är det problemet ur världen ^^ haha, jaså? :o men går det att kommentera nudå? :o

Tone

Haha ja det är så underbart :D

Hoppas du haft en bra dag :)

svar;

äntligen :D hihi, tur att jag har dig som säger till :D en del säger ju inget så man vet ju inte om något är fel :/



allt bar med dig idag förresten? :)

tone

Tycker verkligen att du ska testa, supergott :)

Jo det är ju fredag så det är bra här själv då?

Snöade när jag vaknade men nu regnar det, tackolov!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR