Torsdag

En lång ledig torsdag med mycket att göra! :) Det är en liten samanfattning på dagen.
Började med att gå upp tidigt för att åka och möta upp Sara, Andrea och Maria för att repa. Sara gör ett projekt för sin sista termin på sin lärarutbildning. En pjäs om sorg som jag, Andrea, Maria och Noah ska vara med i. Idag kunde dock inte Noah vara med.. Men sjukt kul var det, vi har dansat och övat och sjungit. Det blev väl en sisådär tre timmar innan vi var så trötta så vi fick ge upp :P Sen blev det lunch på Thelins.

Efter det åkte jag med Andrea till School of hair, Tösen fick sig en ny kortare fripp. Väldans snyggt! ;)

Sen raka spåret hem till Andrea för muffinsbak och vindrickande :P Sitter här nu och sippar på lite "morgon" ett väldigt gott mjukt rött vin! :) mums! :)

Imorgon firar jag och pojken 2år! <3 Tänk vad tiden går! Min lilla älsklingspojke! Älskar dig mest! :) Pojken som i skrivandes stund sitter och skriver tenta... det går nog bra! Han är duktig han! :)

Lite bilder från dagen:











tack för idag! :)


<3

Daniel

Så fina ni e!



Grattar till 2 åren!!

Grattis snygging på er 2 års dag!

Och tack för sällskap igår! Var väldans trevligt och roligt! Fler bak och vin kvällar ska vi ha!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR