Äntligen!

Ja i helgen har jag köpt den! Äntligen är den min! Som jag har längtat! I lördags köpte jag den, min egna systemkamera!! :D En canon eos 500d! är sjukt nöjd! provade den i lördags och bilderna blir ju så jäkla bra även fast jag inte kan kameran än, så vänta bara till jag har lärt mig den :P haha! :)

Helgen har varit bra i övrigt också :) Födelsedags middag i fredags, middag och bowling :) mysigt måå man säga!
Sen var det ju kameraköp i lördags, såå bra start på den dagen alltså ;) sen vart det partaj ute på ön, också skoj :)
Söndagen gick i seghetens tecken :P som det ska vara en söndag :P Sen avslutades kvällen med bomberman och sjukt mycket naturgodis. Så nöjd är man kan jag ju säga :) Det enda minuset nu är att jag verkar ha en förkylning på g... mindre kul... en förkylning som gör att man inte kan träna men man kan fortf gå till jobbet... suck! jag vill va sjuk eller frisk, inget halvmittemellangrejs! men men.. :p


<3

Åh nu är jag avundsjuk!! Det är okej med mig.. Har varit hos doktorn idag och han trodde att det är min magkatarr som blivit värre.. :( har fått ny medicin som jag ska äta 2 ggr per dag i två veckor, hoppas det hjälper. Vill träffa dig snart! Saknar dig! Puss




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR