dripp dropp

Idag öser regnet ner! Grått, rått och ruskigt.. så kan man beskriva den här måndagen.. Hade nästan kunnat vara mysigt om det inte var så att man ska sitta på jobbet hela kvällen.. Meen tiden går nog fort och sen får man komma hem till pojken och dricka en kopp te och mysa en stund innan man somnar. Så lite mys har man att se framemot :p

Helgen har varit fullspäckad och kalasig iaf :)

I fredags efter jobbet och efter en god middag hemma med ett trevligt glas vin skuttade jag och pojken på bio. Vi såg Inception, en myycket bra film må man säga! Nämen riktigt spännande! Lite lång var den men det gjorde inte så mycket, för det hände ju saker hela tiden. Den rekomenderas! :)

I lördags firade vi en kompis till Jonas som fyllt 30, grattis! :) Vi var på Garbos och tog oss en sväng om :P trevligt trevligt! :)

Sen då igår så var jag med Ninisen heela dagen! :) ett perfekt avslut på helgen! Massa shopping, lite lunch sen en mack-middag hemma in the nina-place :) och så fick vi se nästan hela filmen "17 again". Faktiskt rätt skoj ;)

Så summan av kardemumman denna helg har varit kanoners! :) Sådet ska jag tänka på nu när jag sitter all alones på jobbet och väntar på att få gå hem :P


<3

Kolla in le blög

mm vi tog inga bilder på det.. men eriks ex gjorde nog det...... så vi ska få bilderna sen.

Camilla

Härliga helg, det gäller att ta vara på sin lediga tid. Min helg och start på veckan har varit något alldeles extra, något jag kan leva på länge och minnas. Även här blir det mys i kväll. Bland annat ska jag öppna en påse chips, ett tag sedan sist. Mestadels varit sugen på choklad tidigare =) På tisdag är det min tur att återgå till jobbet.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR