Fredag!

Tjoho äntligen fredag! :) Idag är det lite extra lyx på min front då jag bara jobbar till 13 :) det känns skönt för då har man ju så mycket kvar av dagen och man har liksom kommit igång och så. Skönt är det iaf!

Idag är det systrarna wallners födelsedag också! Hurra hurra hurra hurraaa för Mia och Malou! era söta små raringar! :) Solen skiner idag, kan det vara för att det är en födelsedagsdag? Det tror jag! :D

Ikväll är det ännu en gång dags att slänga i kräftburarna och hålla tummarna för stor fångst imorgonbitti när vi ska dit och dra upp dom :) Spännande spännande.
Sen är det lite födelsedagskalas på det.

Imorgon blir det då alltså uppdragning av kräftburar med massa kräftor i (hoppas jag) sen ska dom tas om hand hela dagen och så kokar vi dom nog på kvällen. Sen blir det nog en liten härlig vinkväll hos andrean om jag inte somnat till dess :P haha! :)

Hej och håå säger jag :) Härligt med helg! :)


<3

Cissi

Vilken härlig helg du har framför dig, härligt!

Skönt att sluta tidigt just en fredag, då känns helgen lite längre ;)

Becca

Oh, ska ni ha kräftskiva? Det som är så gott och kul!

Man tackar aldrig nej till solsken på sin födelsedag! Skönt att solen tittar fram.



sv: Oh, herregud. Min sambo fixade all tvätt igår när jag var och jobbade. Men jag kan säga att nästa gång skriver jag en lapp haha. Vi hade tvättmaskin och torktumlare i vår förra lägenheten och jag saknar verkligen dem!

Det är bra med mig :) Själv?

Daniel

Grattar dom massor, ha så skoj!!

Eleonore

Du verkar med ha haft en härlig fredag! Fick ni några kräftor. Har själv alltid fiskat kräftor varje år. Men idag ska vi på kräftskiva med köpekräftor, de är så små! Haha visst blir man bortskämd med egenfiskade kräftor :)

Camilla

Låter som din helg mestadels kommer bestå av kräftor :) Precis som det ska vara, innan Augusti månad är slut. Hoppas på lite smaskens nästa helg, för att tack av sommaren osv. Skulle egentligen varit iväg i kväll men jag börjar känna mig krasslig, inte alls okej.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR