helt galet

Igår efter min flängiga eftermiddag och goda gärning på blodtappen hittade jag påvägen hem en mobil. En mycket fin mobil som låg på gångvägen halvt i en vattenpöl, alldeles ensam.. Den tar vi hand om tänker jag och tänkte att man kan ju alltid lämna den till polisen. Men efter att ha plockat upp den märker jag att den är igång. Vilket underlättar en aning då man ju faktiskt kan ringa till exempelvis senast uppringda. Som i det här fallet var flickvännen. Jag kanske inte ska ta allt men det var sjukt förvirrat och jag fick verkligen vara den som ansträngde mig för att bestämma vart vi skulle ses så han kunde få tillbaka telefonen. Och när jag träffade honom så sa han tack medan han stirrade ner i backen sen i princip sprang han därifrån.. jag sääger då det! helt sjukt! Men två goda gärningar på en och samma dag.. det får väl ses som lite bra iaf :P

Blev också bjuden på min allra första macarone av Caroline! Sjuukt gott! Har man inte provat det ska man göra det basta! :)

Idag är jag en aning trött.. men efter jobbet blir det lite träning med Caroline som köpt träningskort, wuhu! :)


<3

Becca

Du har en award att hämta hos mig :)

du är duktig du! och fin! Men det vet du väl? vill vara frisk och träna med dig!! Förkylningen har övergått i akut magkatarr.. Min kropp är en tönt. Puss

jag försöker peppa min lilla mage med kamomillthé och omeprazol. Går väl sådär ska nog tilläggas men men, kanske om karln vaknar ur sin "jagärledigsåjagärdäckad"-koma så får jag åka till Ikea idag, kan vara så att det hjälper.. hm kanske... Kolla in le blögg, jag behöver ärligt råd.. Kappa som är superfin och kampanj som sträcker sig till på mån... gaah!



puss vackraste katarina

Eleonore

Visst är det gott med macarones :D

Hehe ja man blev sugen på den men kanske lite väl mycket!

Allt bra med dig?

kram

Camilla

Får man leta efter några mer otacksamma människor? Jag skulle sätta mig på knä och tacka, eller det bästa av allt, ge något som tack. Du gjorde i alla fall en bra gärning och det är huvudsaken! Mmm, ingen rolig förkylning jag åkt på men det ger väl med sig snarast, behöver ny positiv energi. Och den där middagen med vänskap lät inte helt fel :)

nu är jag tillbaka igen :)

Anonym

hej!

har en tävling på gång i bloggen, kika gärna in & delta! :) ha det bra!

www.emmamariastenius.blogg.se



Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR