lite trött i ögat

Det är jag idag, gick upp en heel halvtimme innan jag behövde.. Bara för att jag inte orkade gå upp igår och kolla när jag egentligen började.. Jag trodde jag började klockan 8, men när jag väl var färdig och redo att åka och kom mig för att kika på schemat så fick jag ju se att jag började visst 8.30! suck :P meen men! Hade ju lyckats få upp pojken också så det blev lite extra mys i soffan med några serieavsnitt som vi såg klart på :) så ska väl kanske inte klaga.

Nu märks det verkligen att semestertiden är över och folk börjar komma tillbaka till sina jobb och skolan börjar. När jag åkte tunnebanan vid 8-tiden förra veckan var det i princip tomt i vagnen. Idag därimot, var det fullt! Suck på det, så nu ska man börja trängas igen. Istället för att få sitta i lugn och ro :P

Det är ju lite sådär med hatkärlek man känner att hösten kommer.. Hur kan sommaren nästan vara över, den där härliga årstiden som man konstant längtar efter.. Den har ju knappt börjat känns det som.. Men hösten är ju rätt mysig den med.. Eller tanken på hösten är ju mysig, en kopp choklad eller te under en filt framför en bra film.. men det brukar väl mer vara ruskväder, mörker och förkylningar.. Nä jag vet inte vad jag ska känna inför hösten. Jag vet bara att jag vill allt ha sommar en liiiten stund till iaf! Så det så! :)



<3

Eleonore

Va skönt att du fick lite extra tid på morgonen! tur att du inte började tidigare än du trodde hehe.

Jo det var ganska tungt men nu är det avklarat med långpasset. Ska nog unna mig lite choklad!

kram på dig

Camilla

.. med all förståelse. Även jag hade en konstig morgon. Började 09.00 i dag men fick för mig att ta bussen redan 08.20. Fråga mig inte varför, då jag endast har 15 minuters bussvärd. Kunde tagit bussen kvart i men istället fick jag massor med dötid på jobbet medan jag kunde varit hemma och ätit en god frukost :) (som jag struntade i innan jag gick) Måste varit väldigt trött i dag. Och vet du? Jag gillar hösten, riktigt mycket. Ser fram emot att dra på mig lite lager på lager och mysa med filt och levande ljus i soffan. Det där med tunnelbana är jag nog glad över att slippa, stressigt värre.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR