pizzakväll!

Ja som sagt, ikväll blir det pizzakväll! :D Nina och Kim ska komma hit och vi ska baka pizza tillsammans. Great! :D Så länge vi har pratat om det här. Vi har pratat om att göra halloumi-pizza sen i vintras tror jag :P så ikväll smäller det! haha! Massa pizza med massa olika pålägg!

Men först ska här städas i lägenheten! partymusik på högsta volym och städhandskar på, fast jag inte har några... men det lät bra :P Nämen det är en sak som är väldigt bra med att bjuda hem folk med jämn ström. Man håller rent :P tydligen fungerar det så här hemma iallafall, vi behöver pressen.. det borde man ändra på :P haha!

Men just nu fungerar det! så of I go! to the dirty dirt! :P


<3

Andrea

Jag kör igång en frågestund i bloggen nu. Titta gärna in och ställ en fråga, skriver du med din bloggadress när du frågar blir du länkad när jag svarar :)



http://andreahansson.se/2010/august/fragestund.html



Ha en bra dag :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR