reunion-week!

Helloo! :)
Min sista arbetsdag för den här veckan! Ska bli skönt med långhelg, för nästa vecka blir det desto mer jobb..
Den här veckan har/kommer bestå av två härliga reunions :) I tisdags var jag och pojken hembjudna på middag hemma hos Caroline och Tim :) Jag och Caroline jobbade med varandra för ca ett år sedan när jag fortf jobbade på 3. Känns kul att vi fortf har kontakten och middagen var jättemysig! :) Det bjöds på grymt god risotto med kantareller och sparris och så ungsstekt kyckling till, sen massa god äppelkaka efter! Mums! :) Sen blev jag såklart kär i deras katt Charlie också! En ootroligt söt ragdoll! såå nu har jag suttit och kollat blocket om en sån.. men har väl kommit fram till att det inte kommer fungera.. för köper vi katt kommer mamma och pappa aldrig kunna hälsa på.. och det känns sådär halvbra.. får fundera vidare på det... men det blir en tillbaka kaka på det här inom kort! :)

Sen idag ska jag på middag hemma hos Andrea, och då ska även tess och linda komma som jag jobbade med när jag jobbade på systembolaget i vintras! :) Så som sagt! Jag får träffa lite gamla arbetskamrater den här veckan! :) toppen! Vi ska äta middag och prova viner är planen för kvällen, känns ju inte som det kan gå fel ;P

Imorgon är det kräftfiske på g! :) Ska bli riktigt kul, jag, jonas och pappa ska ut till en sjö ute på ön och kasta i våra burar. Sen blir det spänd förväntan inför lördagmorgonen när man ska dit och hämta hem burarna. Kommer vi bli glada eller besvikna :P spännande! :) Kanske hinner man med en liten drink med mina kära flickor imorgon också! hoppas! :)

Nu ska här jobbas så svetten lackar..... eller... inte :P haha!



<3

Camilla

Vad är inte bättre än att bli bortbjuden på middag eller framförallt få möjligheten att äta med vänner! Skönt att du äntligen får vara lite långledig, perfekt inför kommande vecka. Jag jobbar fyra arbetsdagar kommande vecka, därav lördag och söndag. (Söndag jobbar jag ensam på min 25 årsdag, haha) Mindre roligt men desto bättre när jag slutat, förhoppningsvis :) Tack gulliga du, vi hade en amazing och supermysig helg med firande av kärlek. (dåtid, nutid och framtid)

Tone

Visst är han :) Önskar han vore min ;)

Allt bra med dig?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR