Våffelkväll

Vaart var kameran igår! Hade den varit med hade man nu fått se härliga mumsiga bilder på våfflor med massa gott pålägg som grädde, banan, kiwi, sylt choklad- och kolasås! För så hade jag det igår ;) Blev nämligen bjuden på våffelmiddag av Ninisen och det var så sjukt gott och mysigt så jag vet då inte vaad :P haha!
Mysigt som alltid med en ninakväll sådär lite mitt i veckan :) tack för det min sköna!

Innan mitt äventyr till nina hann jag och pojken med en sväng till öb för att inhandla stora plast lådor som vi ska ha kräftor i (hoppas vi) efter denna fredagens kommande kräftfiske! :) Man måste ju vara förberedd! :P

Idag är det allt ett riktigt höstväder.. det är mulet och regnigt.. jag säger då det.. liiite mer sommar vill jag ha!
Efter jobbet idag ska jag ta och klämma in lite träning innan det blir storhandling med den långemannen :) sen blir det nog lite höstmys ändå framför tvn ikväll.. är det mulet och trist väder så är det, så då får man göra det bästa av situationen! :)


<3

Cissi

Jag hoppas verkligen inte att sommaren redan är slut och hösten redan är här...



Ha en bra dag, trots vädret :)

Tone

Visst är han, bara för goo. Hur social som helst, och jag som växt uppmed katter skulle aldrig klara mig utan dom små :)

Tråkigt med dina föräldrar men hälsa på andras är ju också mysigt :)

Anonym

fin blogg:)

daniella

Hej

Jag har en tävling på min blogg. Det ända du behöver göra är att gå in på min blogg kommentera rätt svar då vinner du en länkning på min blogg

lycka till :)

Eleonore

Gott med våfflor, det passar nästan bättre denna torsdag än mina pannkakor :D

Jo lite enformigt blir det väl om man äter det varje vecka hehe

Vad har du hittat på idag?

kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR