hallonfrukost

Har precis ätit världens bästa frukost :P hallon med mjölk! :)
Var hemma hos mamma i förrgår, satt på bryggan och brände mig, åkte båt en sväng, gick på en supermysig promenad och vi plockade massa hallon. Jag plockade 2liter så nu har jag frukost i en vecka :p Alltid mysigt att pricka in en ledig dag när någon annan är ledig :) Tack mamma för i tisdags :D
Nu ska jag packa ihop mig och åka till jobbet, bara två dagar till helg :P Men nu har man ju trevligt sällskap så det blir bara bra :)
Och kanske kanske ska man få träffa Ninisen idag också! tjihu :p

Även fast det regnar idag så känner jag mig bara glad! Härligt med såna dagar! :)


(Inte dagens frukost.. men en annan god frukost! :D)



<3


Natasha

Det ser så himla gott ut!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR