Middagstips

Tänkte lägga upp ett enkelt middagstips, en liten favorit i repris för mig. Åt det första gången hemma hos Nina och nu gör jag det allt som oftast när andan faller på. :) Tycker det är svårt att hitta på bra mat att göra nu när det är så varmt.. är väl inte bara jag som tappar matlusten när det är varmt.. det får liksom inte vara någon mastig gryta nu för då äter jag inte :P det ska vara gott enkelt och salt så blir jag glad :P

Jag och pojken gjorde iaf ännu en gång halloumi sallad här om kvällen. Det var riktigt gott och en sallad är ju alltid lätt att göra :) Så vi stekte halloumi och krutonger, och la i lite olika grönsaker vi hade hemma. Nam nam! :)

Vad äter du när det är varmt? Kom gärna med tips! :)


<3 


Hallåååå de där är ju vååår sallad..you and me in the condo, remember? :(

Anonym

Jag är med i en fototävling, skulle betyda jätte mke om du ville rösta på mej :) jag är nummer 3 med en bild på min söta kusin :D

länk till fototävlingen: http://cattislife.blogg.se/2010/july/finalisterna.html#comment



om du inte vill ha sånna här reklam kommentarer så är det bara att ta bort den :)<3



ps. alla som röstar blir länkad av mej i ett inlägg senare :D

Cissi

Jag äter gärna sallad i värmen med olika tillbehör, tex kött kyckling eller tex avokadosallad är min favorit ;P

Sant min raring sant! Klart jag kommer ihåg! Det är ju dig jag får alla duundertips ifrån!! ;D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR