sista semester-veckan

Ja nu börjar första dagen på sista semester-veckan leda mot sitt slut.. Om en vecka sitter man där på jobbet igen... hurra..? äsch, det känns helt okej än så länge iaf.. det är ju några dagar dit ;)
Sen sist jag skrev har det hänt lite smått och gott må man säga :P fullt upp hela tiden nästan :P
Pappa fyllde år i fredags, hipp hipp hurraaa! badabambambambaaa!!! :D Så vi firade med grillning och mys på torsdagskvällen och lite på fredagsmorgonen :) av mig, Jonas, min bror och Mia fick han middag med mord för två :) Det köpte vi från liveit så kika in där så kan man läsa om vad det innebär :P Tror pappa blev lite nervös men jag tror det kommer bli riktigt skojj :)
Sen på fredagseftermiddagen-kvällen så hade mitt hjärta planerat ihop en överaskning till mig som jag inte fick veta vad det var förns vi kom dit. Först var det middag på en grekisk kolgrills restaurang, jäättegott! :) Sen satte vi oss i bilen och vi hamnade tillslut i ullriksdals-slottspark, och där såg jag en cirkusvagn, vi skulle på cirkus cirkör!! :D Åh vad glad jag blev! Det var en galet bra show, spännande och rolig! Det är heeelt galet vad vissa människor kaan göra! ojojoj vad bra det var! Det är några föreställningar kvar där men sen fortsätter dom i höst på södra teatern, så har ni tillfälle så gå och se den! :)
Efter föreställningen så åkte vi och plockade upp ninisen och Anjelica som tillbringade resten av kvällen hemma hos oss och jonas flydde ut till landet :P Så Nina sov över och vi hade en heldag hela lördagen också :) mys mys mys! :) slappade och bakade muffins på morgonen, sen gick vi en sväng till vällingby innan vi gjorde oss i ordning och for en sväng in till söder och drack lite rosé. Perfa!

Söndagen spenderades först med pojken, en lång mysig sovmorgon :) Sen tog vi oss ut på en promenad i skogen, det skulle bli en liten runda... men det slutade med att vi var ute i mer än 2 timmar och hade då gått 1mil i galen terräng :P haha! usch och fy! man hade gärna vänt där ett tag men det var bara skyltat åt ett håll så det vara bara att häärda :P
Sen bar det av hem till Andrea :) Vi gick och såg eclipse på bio och jissanimej vad bra den var!! :) och jaa jag är också kär i alla karaktärer :P haha! trodde verkligen inte jag skulle fastna för dom här filmerna.. men andrea visade mig första och sen var jag fast... :P efter det blev det middag och mys sen sov jag där.

Idag har vi strosat lite i kista och glott på kläder och tagit det lugnt. Men åkte hemåt ganska tidigt för skulle ut hit till ön, hem till jonas föräldrar, och här är jag nu :) Vi har badat och plockat 4l hallon och fått mumsig middag och nu precis avslutat dagen med glass och hallon. Så ja, fullt upp med massa trevligheter kan man väl säga då att det har varit sen sist ;)

så skriver TACK som vanligt till alla inblandade för att ni gör min semester så perfekt!! ::)
Nu ska här sovas, imorgon ska det inhandlas en födelsedagspresent åt bror min som fyller år på onsdag, hemligt hemligt och spännande spännande! ;)





<3


Eleonore

Hej!

Jo jag har gått och blivit sjuk, så typiskt när det är sista semesterveckan och man vill vara ute och njuta av solen. Men istället får det bli film och tv inne. Kanske ska orka med lite bak också. Hur är det själv? :)



Oj vilken spännande present ni ger din pappa! Han kommer nog tycka det är skoj.

kram

Eleonore

Haha ja jag om någon borde dra ner på takten och faktiskt vila när jag har semester, konstant myror i benen annars :P



Hihi du får övertala honom att ta med dig på middagen då :P Eller så kanske du och din kille får något liknande när ni fyller år :)



Va spännande, de kakorna brukar ju faktiskt vara goda! Vill gärna se recept sen :)

kram

Becca

sv: Tack. Köpte dem på ett stånd där "indianer" stod (eller hur man ska uttrycka det), de hade gjort dem.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR