Ute hos mor och far

Ja har varit ute på ön hos mamma och pappa nu i två dagar, väldans mysigt! Speciellt eftersom dom har semester så man har lite liv och rörelse runt sig, lite trist är det att vara ensam i lägenheten.. iaf längre stunder :P Men idag bär det av in mot staden igen,ska träffa ninisen ikväll! :D wihuu! lite middag på fridays blir det nog, så allt känns rätt bra nu må man säga :P
Igår var vi på sillmiddag hos några vänner och det var kanon! satt vid vattnet och åt och hade det bra :)
Lyckades bränna mig igår också... somnade på mage nere vid vattnet... såå ser ut som en nykokt kräfta på ryggen och benen.. :( mindre bra.. speciellt segt när jag har miljoner myggbett på benen.. kliar man där nu så gör det oont! Hu! Men men.. man lär sig väl nått... somna på rygg nästa gång istället :P haha! :)
Nä nu ska jag ha en mysfrukost med familjen :)


<3

LÄÄÄNGTAR tills vi ses! Du är så satans snygg och bra! På söndag blir det rosé och vitt vin på uteplatsen och framförallt Eclipse!!! :D



Vad tycker du om min gudson?? Sjukt söt va? ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR