Beorende

Är såå beroende av ett spel.. ett spel som jag spelar lite (ibland mycket).. det blir lätt så när man sitter vi en dator hela dagarna :P

Bubbel spinner heter spelet. Beroendeframkallande som bara den :P I början är det riktigt svårt, men nu börjar jag få kläm på det :P



Bara 4h kvar på arbetsdagen nu, mer än hälften avklarad ;P Pepp pepp! Nu ska jag spela lite mer!


<3

Elin

Åhh tack så mkt :)

Ingrid

vad jobbar du med när du har tid att spela så?? :) skönt jobb!

hahah prova robot unicorn attack, världens roligaste spel ;)

spelar också det spelet helt beroendeframkallande ;)

Eleonore

Å jag spelar aldrig sånt, man fastnar ju så lätt :D



Haha ja visst är det bra :P

kram!

haha satt sj fast vid det ett tag :D

Becca

sv: Duktig du är!

Ja, det underlättar en hel om det är dåligt väder ute, men åter ska motivationen vara på topp! Hade en crosstrainer innan men den användes inte.



Jag är också lite spelberoende.. DX Ball...

ISSA.

Haha jag älskar också mackor! :D Hehe jag äter mackor till frukost, lunch och middag. Nja kanske inte men bra nära!

snygg blogg =)



har du haft en bra dag??

simone

haha man fastnar lätt :d




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR