Liiite piggare

Ja liite piggare har jag blivit nu. Av två anledningar :P
Det första är att jag precis fick nytt rekord i Bubbel-spinner! :D tjihuuu! Fick 10499p! mitt senaste rekord låg på 6000p så jag blev som glad :P haha!

Andra anledningen är att vi får lite special idag på lunchen. Vi brukar ha lunch ensama på en halvtimme, vilket jag tycker är segt för då hinner man i princip bara äta och sen ska man tillbaka och det är trist att vara själv. Men idag så verkar chefen vara på bra humör, för att det är sol och sommar :P Så vi ska få gå på lunch två och två i en timme idag :D Så vi hinner äta och ta en promenad som chefen sa :) Så då piggnade jag allt till lite, ska bli skönt att röra på sig lite.

Men det finns ett litet moln på min himmel.. jag har på något sätt fått en skön kaffefläck mitt på magen... snyggt!.... NOT! :P haha! Meeeen det får man väl överleva ;P


<3


Annabell

Haha ja orangea tror jag det stavas ;D

Jo med mig är det bra, Stockholm är fint och jobbet går skitbra. Har lite tråkigt just nu bara när min kille är i Grekland ;P

Annabell

nej det är fan inte okej :P men det är en grabbresa med hans gamla gäng från gymnasiet ;) så jag är nästan glad att jag slipper xD men det är verkligen dyngtråkigt här utan honom..

Annabell

Haha härligt att höra! Då är vi två alltså =) Ja jag får göra det =) vi har ju fint väder iaf, inget här att klaga på inte!

Du får ha en fin dag på jobbet också ^^ Ta vara på promanaden! =D kram!

Fanny

Hur är det med dig idag?

Nathalie

åh man tackar!

grattis till ditt rekord! haha:D

Linda

Vad tyckte din sambo om muggarna?hehe.....

Becca

Oj det lät inte dumt med en sån långlunch! Och att chefen är på bra humör är inte heller illa!



sv: Ja, man måste lyssna på sin kropp annars går det inte.

Eleonore

Haha jag vet, jag har bra smak ju :P



Vad har du hittat på för kul idag?

kram!

Eleonore

Haha jag vet, jag har bra smak ju :P



Skönt att du känner dig piggare! Vad har du hittat på för kul idag?

kram!

tess

hihi, ja jag hoppas det! den kakan är suuuupergod! kommer ihåg att ajg brukade spara en del av kakan själv när man skulle dela den och ge dem vidare. Bara för att jag skulle kunna äta den måga många gånger :P hehe

Fanny

SV: Tack så mycket




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR