mobil-lös

Har glömt mobilen hemma idag! vilken tom känsla man har! haha! helt galet, men man ska nog se att jag överlever den här dagen ändå ;P haha! Sen har man tre dagar av ledighet framför sig, hipp hurra! :D
midsommar midsommar! vem älskar inte midsommar? :p



<3

Eleonore

Visst är det jobbigt att glömma mobilen hemma. För det är ju då man verkligen behöver den vart 5e minut :P



Jag har väntat på denna resa en evighet känns det som, ska bli så kul nu :D

kram!

Eleonore

hihi jo det är alltid gott med glass!



Hur har din midsommar vart då? :)

kram!

Eleonore

Hehe då hade du en toppenmidsommar med andra ord då :)

Hittar du på i veckan som kommer?

kram

Camilla

Med tanke på att uppdateringen har lyst med sin frånvaro tolkar jag det som att du haft en riktigt bra midsommarhelg med skön ledighet. Herregud, vi har ju fått ett kanonväder och morgondagen ska bli lika fin, sen lite sämre två dagar och till helgen kanon igen. OH, jag är så lycklig då jag endast jobbar två dagar denna vecka. Torsdag och Lördag .. =)

Emma

fin blogg :)

Emma

fin blogg :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR