mys på ön!

Igår efter jobbet åkte vi hem till pojkens föräldrar och åt hemmagjord pizza, umgicks promenerade bland alla fina blommor med Leo och bara hade det bra :) sen sov vi kvar och trängdes i den gamla mysiga 90 sängen :P perfekt! :) Det enda som störde var en gök och en skatunge som höll mig vaken större delen av morgonen.. men det är ju lite mysigt också :)

På morgonen blev det en löprunda ute i naturen, min gamla runda jag brukade springa när vi bodde hemma. Mysigt men hejdundrans vad varmt det var! skulle ha sprungit lite tidigare.. det får jag komma ihåg :p Hann få lite smarrig fika också innan det var dags för mig att åka till jobbet :) perfekt!

Måste ju klämma in att jag även har rekordet på bubbel-spinner här på jobbet nu! (liite sjukt att vara stolt över det... men det är ju vad man kämpar för!) nya rekordet ligger nu då på 24764 poäng! Det borde firas! :P haha!



<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR