Smoothiie! :)

Efter frisören blidde det en liten löprunda och sen firade jag dagen med en smoothie efter det :)
En blogg jag läser nästan dagligen är "fika med eleonore", älskar hennes baktips och tips om cafér och andra roliga saker :) Nu har hon nyligen haft ett smoothie inlägg, som du hittar här :) Så blev lite inspirerad och provade mig på att göra mig en egen smoothie :) tror aldrig jag gjort en förut.. haha :P
Gjorde efter ett recpet jag hittat i en av mina viktväktar böcker :)

Så smoothie ála viktväktarna blev det :)

2 portioner, 1 point/port

* 2.5 dl lättyogurt (jag tog med blåbärssmak, miniyoghurt)
* 2 dl hallon
* 1 msk honung

Mixa och njut! :D

Blev riktigt gott så det här blir nog inte en engångsföretelse :P


Ha överseende med att jag häller upp som en halvblind höna, varav de kladdiga glaskanterna :P men det behöver inte alltid vara snyggt, bara det är gott ;D



<3

Anonym

gott der ser ut :D

Eleonore

Åh tack för länkingen söta du! Så kul att jag inspirerat och att du hittat ett recept som passade dig! :)



Haha ja men eller hur, kladdkaka kan man aldrig få för lite av ;)

kram!

Becca

Ser god ut!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR