Tack tuss!

Tack tuss för att du vände min bajs-dag igår till en fantastisk kväll med gott rosé, smarrig middag och massa bra prat! :) Länge sen jag fick vara med dig, bara dig, och bara prata. Det var riktigt skönt! :)  (Och tack älsklingen för att du hämtade mig! ;P )





Älskar duken! :D (och rosévinet rekomenderas!)




Finaste tuss!


Grillad lax och sparris med en god sallad och yoghurt med soltorkade tomater! Min tuss kan hon! ;D


påväg hem :)




Ikväll har jag och pojken bokat bord på balkongen ;P En kväll för bara oss, hemma :) Känns så bra då jag knappt har varit hemma den här veckan, bara hem sova och iväg i princip.. så ikväll ska här umgås! Även om pojken är sjuk och har tenta imorgon och jag är trött! Vi ska sitta på balkongen och mysa! :)
Men först ska här klaras av dagens arbete med ett leende på läpparna! :)


Tack själv fino!!

simone

Det där såg inte heelt dumt, sparris är ett måste här til lgrillat :D



sv: Vad mysis! Rosé med bubblor eller utan? ;) hoppas du och pojkvännen får en kanondag! :)

Cissi

Gott&mysigt!

Underbart med bästa vänner :)



Ha en trevlig kväll ikväll och trevlig helg!

Camilla

Vilken kväll med vänskap, visst är det underbart? Jag saknar mina fina vänner något oerhört men snart är det dags att åka hem till Skåne. (Där av kommande äventyr) ;) Ha en mysig kväll på balkongen nu och njut av helgens sol.

tess

vad god maten såg ut =)

Eleonore

Åh så mysigt det såg ut! Laxen såg inte lite god ut heller :D

Rosé vin är verkligen toppen nu uder sommaren. Vi hade med oss ett jättegott igår kväll, Ett mousserande som är tillfälligt nu under sommaren på Systembolaget!

Tack detsamma vännen, ha en toppenhelg!

kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR