Tisdagstema

Det är ju tisdag! Hade jag nästan glömt :P Skrev ju om sidan tisdagstema förra veckan. och tänkte vara med idag :P

Tisdagstemat den här veckan är matdags.

Jag sitter på jobbet och tänkte sätta i mig en mandarin nu. Så det får bli mitt bidrag ;)



Har tyvärr inge skojjigare matbild att bjuda på för tillfället, men underskatta aldrig en saftig mandarin ;p


<3


Charlotta

Måste få berätta att på mitt skrivbord på jobbet finns två clementiner (eller mandariner? jag har ingen aning). Problemet är bara att de är 5 och 7 år gamla. Ja, ÅR.

Eftersom jag inte är lika bra på att äta frukt som jag skulle vilja vara, så blir de liggande. Många frukter har skrumpnat och börjat ruttna, men de två clementinerna ligger kvar. Skumt va!? Torra och tomma skal. Ibland tänker jag att de ska påminna mig att äta upp frukten. Ibland tänker jag att hu, vad är det egentligen de har besprutat frukten med, inte vill jag äta det där... :P

Pialotta

Hur gott som helst med mandariner nu.. de brukar ju va bäst, saftigast och sötast under vinterhalvåret, men så är det verkligen inte i år.. riktigt goda. jag har själv köpt mandariner massor av gånger nu på torget och de är alldeles utmärkt goda:) Bra tänk kring matdags:)

Nathalie

åh vad tråkigt att mössan är lite förstörd, men minnena finns:D

Liiv

Sv: Aha, trevligt :D Så lite så ;)

Hm, jag tyckte det var ganska lätt att komma in i, man får leka runt lite så lär man sig väldigt snabbt :) Den har ju inte så himla många funktioner, vilket jag tycker är skönt.

Liiv

Sv: Ja gör det :) Kommer du på något speciellt du vill ha hjälp med är de bara att fråga :)

Anonym

Nice blogg! :)

Anonym

sv: hih :D allt bra?

Anonym

sv: ja dt är bra :d

å det är så härligt väder men har ingen lust o gå ut o sätta mig i solen..

ELINA

Mandarin är gött :)

Anonym

sv: aw. synd!

MEN SUUUUUUUCK nu kom grannarnas ungar o ville hoppa studsmattaa! nu kan jag inte titta på film. dem skriker så mycket när dem hoppar.

ELINA

Åh tråkigt. Jag vill ha sol & värme nu.

Anonym

sv: nä. dem får hoppa på. mitt samvete klarar inte av det haha. dem kommer cr 6-7ggr per dag. det är det som är irriterade. sen om dem kommer ibland är ju ingenfara.

okej :D

Ingalill

Nyttigt och gott :)

Nathalie

Vad tycker du om mitt midjelinne jag gjort?

Maria

NYTT BLOGGPROJEKT MED VÄLGÖRANDE SYFTE!



- Visa en anonym bild på din kropp (i underkläder eller fullt påklädd)



- Skriv din längd, vikt & BMI samt kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta därmed chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp till att krossa de osunda ideal och förvrängde kroppsbilder som existerar i dag



Intresserad? Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta “spam-meddelandet”, men det är för en god sak.



/Maria

Linda

Mmm gott det där!tack så hemskt mycket!Ja gör det får vi hoppas att han gillar dem;)

Ingrid

gott!

mia

Mandariner är godast, ha det toppen.

Sara

Underskatta aldrig en matbild :)

Annabell

HAha! Underbart mattips, ska verkligen komma ihåg det ;)

Men btw, vad gör du nu för tiden? Är allt bra eller??

ISSA.

Det blev verkligen jättegott! :)



Åh älskar clementiner!

Nathalie

hoppas du får en bra dag:D

En Clementine eller Mandarin är aldrig fel :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR