Tisdagstema

Var inne på Sandras blogg och hittade där ett inlägg om tisdagstema. Helt underbart tycker jag! :D Varje tisdag är det ett nytt tema. Sidan handlar om foton, man ska skicka lägga upp en bild för varje tema. Som det står på hemsidan: "En utmaning för din kamera varje tisdag"

Gå in och kika vettja! :D Tror jag ska vara med nästa tisdag! :)

 

TisdagsTema - av Anna





<3

 


Nathalie

sant. alla passar inte i allt!

Camilla

Haha, det kan jag tänka mig och just kakor till middag någon gång är helt okej. Jag har faktiskt slarvat lite med middagar tidigare, då jag jobbade så mycket. Man märker att man blir svag men kakor är alltid kakor ;) Ja, nu närmar sig äventyr, BOM! ... fin energi

Sandra

Härligt att vara ledig imorgon! Idag har jag pluggat och storhandlat! Nu kikar vi på tv

Vad händer ikväll då?

kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR