Trött trött

Idag är jag riktigt trött! Låg uppe och pratade alldeles för länge med pojken igår, om allt och ingenting. Iofs var det nog välbehövligt. Jag var på en aaaningdåligt humör under gårdagen.. det dök upp lite då och då.. blev irriterad på allt som kom i min väg. Så därför var det skönt att bara få prata av sig :) Och då får man väl ta att man är trött idag :P

Imorgon är det dags att åka ner till Halmstad för att gå på bröllop. Ska bli mysigt men är liite stressad av att inte veta hur det blir där nere.. hur man ska ta sig och hur man ska hitta osv osv.. Men det löser sig antagligen.

Hann inte färga håret igår då jag kom hem så sent.. så ikväll gäller det. Spännande spännande :)



<3

Erika

Åh vad roligt med bröllop!:)

Jag känner mig också lite seg..

Jag vet inte :S

Becca

Bröllop är så mysiga! Jag ska upp till Halmstad nästa vecka och fira midsommar.

Eleonore

Va blev det för härlig hårfärg? Hoppas ni får det jättekul på bröllopet :)

Jag har tagit en lång promenad på stan med en vän och ätit gott :D

kram!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR