Möhippan i bilder! (mååånga bilder!)



Så rolig dag! Tack alla inblandade ;D


<3

Camilla

Looovely pictures och jag förstår om det va en lyckad kväll och framförallt hoppas jag du haft en riktigt bra midsommar! Med all rätt att du varit ifrån bloggen lite, likaså ja, men uppdaterade en snabbis efter midsommar precis och nu även i dag, jag har mina perioder jag :) Ibland mer, ibland mindre ..



Mindre roligt att du har oturen att jobba mycket denna vecka då det vankas solsken nästintill hela veckan. Inte ens ledig helgen? Jag har en lång och intensiv vecka den sista veckan under juli, annars har jag mest två - tre dagar.

Eleonore

Haha va snygg blivande bruden blev då :P Ser ut som ni hade det väldigt skoj ju.

Aj då vi får hålla tummarna för att de där vädergubbarna har helt fel då! :)

Kan förstå att du längtar till semestern nu!

kram

Becca

Ser ut som ni hade skitkul!



sv: Tack så mycket :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR