Wihuu!

Känner mig gryymt duktigt just nu! Är ledig idag, MEN, klockan 05.30 ringde klockan. Jag skuttar upp (eller rullar ur sängen) mer eller mindre jätte trött :P Äter en liten macka och peppar lite. 06.00 kom Jonas kompis hit som jag sprang med i tisdags och så tog vi oss ut på ännu en löprunda. Hur seriöst är inte det :P Nu är jag pigg och glad och mer pepp! haha! Får se hur lång tid det tar innan jag säckar ihop igen :P Men det var skönt att springa såhär på morgonen, även om jag var väldigt tung i kroppen idag.. Känns lite segt att det ska vara så jäkla segt att ta sig tillbaka till träningen.. Det gick ju så lätt att springa 1mil för en månad sen.. sen efter ca två-tre veckor utan motivation och förkylning så är man ju på noll igen.. Meen! Nu jäklar! Nu ska här tränas upp konditionen igen :) Så fort jag fixat sadelstolpe till cyklen ska jag ju börja cykla till jobbet också.. nä nu ska jag kanske inte sitta här och säga att jag ska göra ditt och datt.. då tappar man lätt motivation om man lägger för stor press på sig själv..
Idag ska jag bara vara nöjd att jag har sprungit! :D

Resten av dagen ska spenderas med mamma och en kompis. Kanske ett frisörbesök? hmm.. Men först favoritmålet på dagen: Frukost!





<3

Becca

Nä fan vad du är duktig! Eloge till dig!



sv: haha, be careful, man kan bli beroende lätt.

sandra

Vad ska du hitta på då?

Kram

A

Allt bra idag? (:

Becca

sv: Haha, du tröttar verkligen ut dig! Du får ta det lugnt hela dagen så du orkar!

Ja, facebook har tagit över alla (utom mig) så det är nog ett par sånna sidor som kommer stängas ner.

jo den har varit bra. haft skolavslutning idag och ska iväg och festa i kväll.

Camilla

Det här får jag då säga va det bästa du kunde göra. Det är ju just sådana tillfällen man ska nyttja väl och vi ska ut efter middagen i dag. Raska promenader då vi ska sitta i bil i morgon kväll och halva natten till lördagen. (Men så blir det visserligen massor med spring på jobbet innan) :) Ta hand om dig och ha en riktigt bra vecka tills vi hörs igen ...

Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

ISSA.

Ja det blev riktigt gott! :) Tack!

Haha ja pizzor funkar ju faktiskt lika bra!



duktig du är som springer! :)

Lisa

sött av dig, och vad glad jag blir:D kikar gärna in fler gångerr:D

Daniel

wow duktigt!! sporta hurtigt!!!!

Eleonore

Jag kan tycka att det är gott med frukost på helgerna med inte vi veckorna. Finns inte mycket som är gott och snabbt :( Vad brukar du äta till frukost?

Jag tänkte lägga ut ett inlägg med smoothies imorgon, så kolla in då :D

Kram!

ISSA.

Haha ja man måste ju det! :)



Tack! Det var en underbar resa :D

Eleonore

Det låter ju gott! Som helgfrukost för mig, hinner sällan göra det i veckorna :)

Nu ligger lite tips uppe för dig att ta del av :)

Vad hittar du på denna fredag?

kram!

Becca

sv: Nej det är du inte haha. Thank god i'm not alone!

Ja, eller nej. Jag hade de i ett tag men så "frös" jag kontot (heter det ens så?) eftersom jag inte fattade det hela. Nu är jag lite rädd att bli beroende om jag öppnar upp kontot igen. Jag är en jävel på att snoka haha.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR