En egen blogg

Välkommen du som har hittat hit! :)
Nu har jag också en blogg, det kunde man inte tro. Märker redan här vid första inlägget en uns av skrivkramp.. vad ska man skriva i en blogg.. Tänk om det inte är tillräckligt intressant.. Tänk om jag stavar heelt fel... Tänk om ingen läser..
meen inte spelar väl något av det där någon roll egentligen. Det här är min blogg, här skriver jag om det jag vill, vare sig det är intressant eller inte och med vilken stavning som helst ;P

Så med det sagt både till dig och mig så kan mitt bloggande börja :)

trevlig läsning och kram på sig!


Wohoo! Välkommen fina du! Ett tops när man känner skrivkrampen är att försöka och inte tänka att någon annan ska läsa och tycka att det är intressant, utan vad du behöver få ur huvudet just i stunden. :)



Roligt med en till blogg att läsa!

Pussar

Jonas

Hej sötnos!

Det ska bli kul att se vad din skrivkramp kan producera :P



Jag älskar dig!. Puss

Kolla in min blogg, finns lite frillor där, när ska du klippa lugg föresten? :) puss

Du vet väl att du kan lämna kommentarer med din bloggadress, på så sätt kan mina läsare komma in på din blogg lätt om de gillar din kommentar och vill kolla din blogg :)



Puss från en smått onykter dea




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR