grattis mamma! :)

Idag fyller mamma år! Hurra hurra hurra hurraaaaa! badabam bam bam baaaa! :D Man måste alltid lägga till en fanfar det sista man gör när man har sjungit och hurrat! Jag har alltid fått en trumpet fanfar av pappa (bör tilläggas att min pappa inte äger en trumpet men han gör sitt bästa för att låta som en :P ) varje födelsedag, det är sånt man aldrig blir för gammal för! :)

Igår hann jag med nästan allt jag hade planerat. Började dagen med att dammsuga lägenhete vilket fick räknas som städning :p Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi och storhandlade. Alltid lika kul att storhandla med mammsen :D Efter några timmar på coop bar det av hem igen. När jonas kom ner till bilen för att hjälpa till att bära upp varorna tror jag han tappade hakan några sekunde och han frågade om allt verkligen var till oss.. och ooooh yes! det var det! :D Vi fick nästan in allt i frysen.. köttfärsen ligger fortf i kylen så ikväll blir det någon form av köttfärs :p
Efter lite lunch gick jag och pojken och hämtade mitt paket från h&m :) Sen traskade vi upp till centrum och jag lyckades shoppa lite också! :) ett par finfina vårskor och lite kläder, kanske kommer det en bild... den som lever får se :P

Efter shoppingen var både jag och pojken helt slut så vi mötte upp mamma som precis blivit nyklippt och slingad, myyycket fint!! och pappa som kommit för att möta upp, så fick vi skjuts hem :)

Jag hade ju en sak till som skulle göras.. skulle träna... men när jag kom hem så bröt en helvetisk huvudvärk ut och sen började jag må illa och ville bara sova.. inte ens två alvedon ville få den lilla saken som hade flyttat in i min panna att sluta banka.. sen lyckades jag nog få lite feber ett tag också... men efter loppet av typ 4 timmar hade allt gått över och idag mår jag återigen bara bra :) Men träningen fick som sagt utebli igår :P

Men annars hann jag med allt jag hade på min lista :) Klapp på axeln!

Idag är det jobba jobba som står på listan, vad står på din "att göra" lista idag? :)


<3

Håller med :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR