mätt och nöjd! :)

Ååååh så mätt jag är! Och åååh så god middag jag har ätit! :D
Det blev ett recept á la Andrea (andreakarolina.blogg.se) och det blev så otroligt gott! haha! Det är det enda jag och pojken sitter här och säger:

Jag: gud vad gott det var!

Pojken: Ja verkligen!

Jag: Och vad lätt det var att göra!

Pojken: Ja och så gott!!

Jag: Ja verkligen!!

osv osv... :P haha! :)

Den underbara maten bestod av kokt potatis, en stor sallad och lax som vi lagat i ett foliepaket med vin, salt, citronpeppar och sesamfrön :)

Fisken la vi först i ett foliepaket med lite smör i som vi vikt ihop till någon slags "box", sen var det bara på med kryddor (vad man känner för och har hemma) och så över med lite vin (så mycket man känner för ;P) sen vek vi ihop paketet och så skjuts in i ugnen, 200 grader i 20min, sen var det klart! :)
Rekommenderar det verkligen! :)
Tack Andrea tussen för receptet! :-*







Mums!

Ikväll blir det grace! Älskar den serien! :)
Och gissa vem som är ledig imorgon?? wiiiii! :)


<3


Vad bra att det smakade :)

Själv har jag ätit linssoppa med maja ikväll, också gott och bra för halsen!



puss




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR