snösöndag..

Vart tog våren vägen!! Såg den juh igår! inte fick man njuta av den eftersom man var på jobbet.. sen när man blir ledig då snöar det! Ibland är det orättvist! :p

Men gårdagen var kalas även om jag jobbade, det var kul på jobbet så dagen gick ganska fort. Sen var det hem och slänga i sig lite mat och välja kläder alldeles för länge (som vanligt!! bara jag som har det problemet??) sen iväg till maria-maja för lite fökväll innan vi gick till Snaps för partey :) Kvällen var riktigt rolig och vi dansade och dansade! Dansade i över 1h i sträck utan paus.. sen satte jag mig ner... dumt... då kände jag hur ont det gjorde i fötterna och hur trött jag var efter en lång dag.. meeeen kvällen blev lyckad! :D ganska tidig hemgång men jag hade kul hela kvällen! :) Tack för igår alla inblandade :)

Idag har varit slapparnasdag :P men nu ska jag ch pojken in och kika på en kamera, wihuuu! :D, sen blir det bio med maria. Alice i underlandet :) Har höga förhoppningar! :)
En mysig dag helt enkelt, så det gör nog inget att det snöar :)


<3

Eleonore

Det tycker jag absolut du ska göra :D



Jag undrar detsamma gällande våren!

Ida

Våren kommer, det måste den göra nu =) Lycka till med kamera köp!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR