Söndagsfirande

På fredag (19/3) fyller mammsen år! Hurra i förskott! :D
Då inte alla skulle vara lediga på fredag eller nästa helg så åkte vi ut i i går och firade lite i förskott :)
I present fick hon ett par nya längdskidor, samma paket som jag, Jonas, Patrik och Mia köpte för en vecka sen :) Så vi tog med oss våra skidor och åkte hem till Ekerö och åkte en långtur på isen med mammsen :D Det var verkligen jäähhääätte mysigt! Det var soligt och lagom kallt och det blåste inte överdrivet heller :)
Vi skidade väl runt i nästan 1 timme och vi stannade också till och tog en sedvanlig fikapaus med varm choklad, bullar och marabouchoklad :D

När vi kom hem igen så blev det jättegod middag; Sjömansgryta. Och sen fika med chokladkaka och toscakaka och en omgång yatzy som födelsedagsbarnet vann! :)

En riktig myspys söndag :)










<3


så mysiga foton =)

FLOOSAN

Låter som en underbar söndag. Vi måste investera oss skidor låter så härligt. Inte åkt sen jag var lite.

Hoppas ni också får en toppen start på veckan

Hej där, fina bilder. :)

Nu ska jag precis skriva ett blogginlägg. :p

Kram

tone

vilka fina vinterbilder :)



Hihi ja, jag måste få i mig ordetlig frukost, annars funkar jag inte och den måste vara god :P Dagen blir så mycket bättre då.



Vilken tur då är det inte bara jag som höll på honom :)

Kanske det ! Söt som socker är hon iallafall :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR