the våffelday

Dock blir det nog inga våfflor idag.. jag och pojken sparar det till en annan dag då det blir lite ont om tid idag. Ikväll är det möte med alla in the hus, föreningsmöte eller vad man kallar't :P
Känns väl lagom spännande men jag och pojken får väl göra det så roligt det går :)

Igår vart det en riktig myskväll, efter lite shopping med Anjelica och massa uppdatering om vad som händer i livet.
Jag gjorde tacos och till det blev det grace, alltid lika bra!!! Efter grace blev det scrubs, som även det alltid är lika bra!!, med pojken och massa glass :) Kändes som en fredag, lite vardagslyx helt enkelt ;) 

Idag är solen borta igen.. det är ett riktigt filmtittar-väder... synd bara att man jobbar och inte kan sitta hemma och bara mysa i soffan med massa film och annat gott.. Meen här ska jobbas för brödfödan! :)
Efter jobb blir det promenad med pojken, sen möte med huset som sagt. Och efter det är det ELLE-kväll på topshop med Andrean som gäller! Ska bli spänannde.. får se om jag kan gå där en hel kväll utan att handla... skulle inte troo det :P Igår blev det som sagt lite mer kläder inhandlade, hihi :) det blev lite basplagg i olika färger, aldrig fel bara rätt! :P

Sen har jag en ledig fredag att se framemot också :)

Vad ser du framemot idag??


<3

Ja det är ju det :)

Fast man kan ju inte tro det när man tittar ut direkt :P



Händer idag då?

Ok :) Här känns det som vinter fortfarande, med tanke på att vi har så mycket snö kvar.



Aha ok, det låter trevligt. Fullt upp idag då :)

Jag ska jobba några timmar, sen storhandla!

Haha ja precis, förutom när man kommer till kassan ja ;) haha.

Godmorgon sötnos!

Igår var jag ju på teater med pappsen på en föreställning som heter Ön... Gissa vilken Ö det handlar om...Ekerö! Hahaha du måste gå och se den! Jag lärde mig mycket om din Ö och kände igen en hel del också.. Hehe ditt lilla bullerbybarn!



Puss

Hur ser det ut imorgon då?? Den borde nog gå ett tag till tror jag :) Däremot gäller det att man är beredd på att vara där från 19.00 till 22.50 den är ganska lång nämligen men jag tycker att det var värt det!



Puss

Vad synd, igår fanns två platser kvar nämligen.. om du har möjlighet ikväll kan du ju åka dit och kolla om det finns sista minuten biljetter (folk som inte hämtat ut) går att köpa från kl 18. 100 kr kostar det.



puss

Haha juuust det... :)

Nu har jag varit och sprungit 3.2 km! :D



Det börjar 20.30 ikväll, när ska vi ses?? Vi borde ju vara där en liten stund innan iaf, ifall det är kö och sådant..

Puss

Annelie

Ja, fjällen är underbart!



Vars i fjällen håller ni hus?

Nu har det varit väldans dåligt med uppdatering här inne hörrö! ;) Dea har tråååkigt!



puss




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR