tisdag

Dagen innan ledighet! Det var inte lika jobbigt att gå upp imorse när man visste att imorgon och 5dagar framåt får jag sova längre :)

Nu sitter jag på jobbet och försöker få tiden att gå fortare så man får åka hem någongång :P Får se om det blir kör med mamman ikväll.. lite stressigt är det. borde packa.. men vill ju gärna sjunga med mamma, det är ju vår grej :) men vi får se hur det blir :)

Igår körde jag mitt jobbiga medelpass på friskis som vanligt, var dock inte lika kul som vanligt... Men det var nog mest för att jag egentligen bara ville vara hemma, var inte alls motiverad.. Då brukar det bli extra tungt. Men jag klarade mig igenom passet och var nöjd med mig själv efter att jag faktiskt gick när jag inte var sugen :) klapp på axeln! :)

Efter en snabb middag åkte jag och pojken till the city gross för att handla inför sälen (såg nästan ditt hus ninisen! :) ). Påskmat och massa annat nödvändigt blev det. Jag var rätt trött men jonas flummade runt så kul hade vi :)

Kom väl hem runt 9.. då blev det te,scrubs och choklad innan sängen ropade. En mycket bra måndag må jag säga :)

Och nu är det tisdag som sagt... 5h kvar innan man slutar... inte jättelångt...eller? imorgon vid den här tiden packar jag säkert för fullt :) Jonas ska på en föreläsning innan vi packar in oss och maria-majan i bilen och drar från stan. Sen ska man äntligen få använda sina längdskidor lite! har ju hittills bara fått använda dom en gång. Så här ska skidas! :)

Hoppas Andrea tussens knä har läkt lite så hon också kan åka lite, vore trist annars! Ska prata med damen senare idag för en uppdatering på läget :)

nej nu ska jag fortsätta försöka få tiden att gå fortare... hur nu det ska gå till... men jag jobbar på det! :D


<3

sv; haha, jaa, det är ju sant :D

allt bra med dig?

Annelie

Sköt om er och ha det så gott i fjälls!



Glad påsk!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR