Torsdagsglad!

En bra dag änsålänge må jag säga :)
Började dagen med en jättegod grötfrukost med blåbär och banan, nam nam! tack Tone för tipset! (http://tone021.blogg.se/2010/march/morningsunshines.html)

Sen har det varit lite att göra på jobbet så dagen har gått ganska fort och jag har läst massa mysiga bloggar och blivit inspirerad till alltmöjligt som att baka, fota och laga massa mat :)
Sen får jag titt som tätt sms från pojken med glada tillrop och en massa medelanden från ninisen som piggar upp och gör så man sitter med ett konstant leende på läpparna :)

Sen efter jobbet ska jag även få se ninan live, vi ska ut och shoppa! :D Båda är taggade till tänderna, dock brukar det ofta resultera i att man kommer hem tomhänt.. men vi får väl se vad det blir av det hela.

Sen ska jag hem och laga mat med pojken.. Vi har en fläskfilé men ingen idé på vad vi ska göra, tips någon?

nej nu är det bara 2timmar kvar till jag får traska mot nina, shopping och skratt! :D



<3

tone

Ja vist är det, mitt favorit program på hela veckan.

MM kanske med nån liten blomma eller nått i så fall, tröttnar rätt fort på vanligt vitt även om det är super snyggt :P

Sara

Helstekt i ugnen tillsammans med bacon är gott :)

FLOOSAN

Va härligt att veckan gått så fort i morgon får vi fredagsmysa om det så är det sista vi göööör hihi

tone

Haha japp det var det :D

Jo man får ta energi från att det är helg och solen skiner, den gör mycket :D Hoppas du får en bra fredag :D

Eleonore

Haha så lite så, kände att alla stackars tjejer som aldrig fick en barbietårta kunde behöva den bilden :P



Hoppas din fredag är toppen!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR