Usch..

..vad dålig jag har varit på att skriva här de senaste dagarna. Ber så hemskans mycket om ursäkt :) Här kommer lite uppdatering på den hektiska helgen som varit.

Fredag: Min lediga dag :) En mysig start med massa kramar från pojken. När han åkte till skolan åkte jag till gymmet. Där klarade jag min utmaning som jag haft för mig själv ganska länge men som jag varit för feg för att testa. Jag sprang 1 mil! :D Jag var väldigt nöjd och glad när jag efter 55min sprungit den där jäkla milen som jag jobbat för så länge.. iofs har jag kanske klarat av det ganska länge nu egentligen.. men har som sagt inte vågat prova om jag faktiskt klarar det.. Men nu vet jag att jag kan! Klapp på axeln! :)

Efter gymmet så mötte jag upp pojken igen och så tog vi en mysig fredagslunch tillsammans. Sen traskade vi hem och degade framför några scrubs avsnitt i någon timme. Efter det var det bara att göra sig i ordning för en helkväll med Ninisen :D Åkte hem till henne och där lagade vi 3-rätters (Toast med löjromsgrejs på, haloumi-sallad, marängsviss (eller hur det stavas) med egengjord chokladsås: Mörk choklad och grädde, Gott!!!), pratade, skrattade och småglodde på tv. Ända till ninas pojke kom hem och min pojke hämtade mig. En perfekt fredag på alla sätt och vis! :D

Lördag: Jobbade sista dagen på systemet. Rolig dag på jobbet, sorgligt när jag kom på att det var sista dagen. Men man får se vad som händer i framtiden :) Efter en helt galen sista-timme på jobbet, där även pojken som kommit för att hämta mig fick hjälpa till på ett hörn, åkte vi hem en lite liten stund. För att sen köra ut till ekerö hem till pojkens föräldrar :) Senast vi var där var i januari så vi gasade på lite extra för att komma ut så fort som möjligt! :D

När vi kom fram blev vi bjudna på middag (såå gott!) och pratade och bara hade det bra, hela familjen var hemma också vilket ju var otroligt kul!! :) Så fick vi ju träffa Leo igen och jösses vad stor han har blivit!! (Familjens hund) Han har vuxit till sig till en liten björn! Så söt och snäll och duktig han har blivit! En riktig mysunge! :D
Kvällen avslutades med alldeles för mycket glass vilket egentligen aldrig är helt fel :P

Söndag: Jag slog upp mina blå klockan 07.15 och var mycket pigg, efter en något sned blick från jonas tvingade jag mig att somna om och sov i något som kändes som en evighet. När jag slog upp ögonen igen nästa gång och efter att ha väckt jonas genom att småstirra på honom sa jag att "nu mååste klockan vara jääätte mycket!!", Jonas tar trött upp telefonen och konstaterar att klockan har blivit så mycket som 07.45.. men då hade jag sovit klart och en (kanske inte bara glad) pojke hade också sovit klart tyckte jag :P Så vi pallrade oss upp och hade
en riktig mysfrukost med hela familjen. En mycket bra star på dagen! :D Efter frukost blev jag däremot vääldigt trött igen... och lyckades somna igen när jag och pojken satt och glodde när lillbror spelade spel på sin allt för stora tv (vi är inte alls avundsjuka! :P ). När jag återigen vaknat till liv tog jag, pojken och systeryster en långpromenad med leo i skogen, sen blev det en stund på motionscykeln för att bränna lite extra. För eftermiddagen skulle ägnas åt födelsedags fika då jonas föräldrar har fyllt/fyller år! :D Hurra hurra! :)

Vid 15-tiden kom släktingarna och det blev kalas med massa kakor och tårtor och prat och skratt :) väldigt lyckat och mysigt! soom vanligt! :D Efter kalaset så packade jag och jonas in oss i bilen och åkte hem till mina föräldrar och blev bjudna på årets första (för oss iaf) grillning :) Så vi blev som sagt bjudna på ännu en god, mysig och trevlig middag!  Vi stannade hemma hos mammsen och pappa till ganska sent innan vi packade in oss i bilen igen och åkte hem till oss, helt slut men vääldigt glada och nöjda! :D


Nu blev det ett vääldigt långt inlägg... så går det när man är dålig på att uppdatera :P

Idag är det måndag och jobba jobba som gäller.. sen hoppas jag hinna lite träning (mitt favvopass är ju ikväll!!) innan vi ska handla massa mat inför sälen! på onsdag åker vi! nedräkningen har börjat! :D

ojojoj.. mycket som har hänt och mycket som kommer hända! :) sånt är livet, full rulle!

Nu ska jag sitta och tänka på helgen och bara le åt allt roligt jag gjort! :D förhoppningsvis kommer det upp lite bilder sen också så ni får see lite av helgen också :)

Ha en kalasdag!


<3


Här är det mycket kvar än

sv: Lycka till, nu får vi se ifall slumpen hamnar just på dig :D ha en bra dag!

Tone

Det är inte läskiga spöken som tur är, jag är också väldigt lättskrämd annars haha :P



Åh vad mysigt, jag vill också till sälen :) Hoppas du haft en bra måndag

matilda

kolla gärna in min blogg ;)

Eleonore

Åh så god er fredagsmiddag lät! Jag som precis åt blev ju hungrig igen :D



Ja jag tror den kan vara riktigt bra till äggmålningen!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR