Äntligen sol!

Äntligen äntligen äntligen! Som man har längtat efter solen nu, har ju varit mulet i säker fyra dagar i rad! haha! det går inte! Men nu kikar den fram och allt ser genast mer färggrant ut, det är ju riktigt grönt ute nu! :) Då kan du ju gissa vad jag skulle vilja göra idag om du läst mina inlägg från helgen.. Jag vill inviga mina utemöbler! Men nej.... idag så ska man ju jobba hela dagen.. nästan till solen går ner.. nej men nästan.. men efter jobbet ska man ju inte åka hem heller.. idag av alla dagar ska vi ut och äta med jobbet. Det ska väl iofs bli kul och gott och mysigt.. men jag vill jag vill jag vill sitta i dom nya möblerna och bara njuuta! :P


Har du sol idag? :)



<3

Cissi

Vi har också sol men här ska det också jobbas och ikväll ut och äta med jobbet, komiskt ;)

och därimellan hinna med en klippning...



Ha en bra dag!

Girly

Vist är det härligt med solen här ska uteplatsen fixas till:)

ha en bra dag kramis Girly

Här är det fint, och helgen var lugn :) ÅH, vi har inte burit ut våra utmöbler, men jag vill bara ha sommar och länga mig i dom!!!

det har varit sol hela dagen! :)

Eleonore

Vilka bra tips, glass är ju riktigt gott :D



Hihi ja det är riktigt kul att jobba på café, men just där jag jobbar kanske det inte är så mysigt :) Är väldigt tungt och stressigt med :)



Vad hittar du på idag?

kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR