Helgen i bilder


det brann på en återvinningsstation, läskigt!

Vi gjorde egna praliner! Sååå gott! Recept hittade jag här



Söndag:


Lite bilder ur min och mammas vy, ska få bilder från andrea och mamma sen hoppas jag, så lägger jag upp så man ser hur det såg ut från publiken :)



<3

Eleonore

Vilka härliga helgbilder! :)



Den glassen fanns för 5-6 år sedan och den försvann ganska snabbt tyvärr, den var riktigt god :D



Kram!

viki

Superfin blogg!! :)

Är det din hund, supersöt!! <3

ALlting bra?

KRAM

Eleonore

Haha ja du missade verkligen en kanongod glass :D



Kan förstå att du är nöjd, är ju så mycket roligare att fota när det blir bra kvalitet!



Ja visst gör man, synd ju när det är så gott och enkelt egentligen!



Vad hittar du på ikväll?

kram

tess

vilka fina bilder =)

Becca

Ser ut som en härlig helg! Var det svårt att göta pralinerna?



sv: Det smakar inte så mycket faktiskt, vilket är lite synd tycker jag.

gud vilka härliga bilder!! :D

gud vilka härliga bilder!! :D

simone

klockrena fina foton! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR