I´m back!

Nu har jag haft en låång ledig helg! :) Har därför varit väldigt dålig på att vara här och skriva.. Eftersom jag på mitt jobb sitter vid datorn hela dagen så håller jag mig ifrån datorn en aning när jag är ledig :p

Det är så mycket sommar nu! Har alla sett det? :P Jag blir lika glad varje gång jag tittar ut! och pojken får stå ut med att jag titt som tätt utbrister: Åååh vad fiiiint det ääär! och Ååååå vad gott det luktar! :D
Älskar den här tiden på året! Nu har man sommaren att se framemot! :) tjihuu på det! :)

I helgen har man ju som vanligt hunnit hitta på massa saker att göra så man nästan är tröttare efter helgen än innan :P
I fredags firades min kära lilla Nina! :) Jag bjöd damen på middag sen gick vi ut och gjorde stan osäker en sväng ;P Det var lite tidig firning för hon fyller år idag, men på så vis har hon ju fått ha födelsedag hela helgen och det är hon värd! :D Men idag blir det ett riktigt grattis för dig raring! :) Grattis ninisen! :D <3

På lördagen skulle man ju ta det lugnt var planen.. men det var så fint väder så jag och pojken fick för oss att gå ut och promenera i solen, det blev en liten promenad på ungefär 2 timmar :p sen var man lite småtrött :) Men gyy så gött man mådde :p Sen satt vi och solade i nya utemöblerna, myycket trevligt! :)

Igår var vi ute hos föräldrarna, först hem till pojkens föräldrar och sen hem till mig, alltid lika mysigt! :)

Så massa bra har man hunnit med i helgen! Är mycket nöjd! :)

Lite bilder på det:


Middagen till Nina :) Recept här

Jordgubbar, päron, choklad fondue och glass till efterrätt :)


Bilder från promenaden i lördags :)








Det finns så mycket att fota nu för allt är så fiiint! :) haha!
Igår glömde jag tyvär kameran hemma.. trist men sant :P Men får fota extra mycket nästa gång vi åker hemåt ;P




<3


hej älskade. älskling (jag alltså) har bara sovit mellan 4.30 och 7.30 inatt... fortfarande inte riktigt klar med uppsats helvetet men in ska den vid 12. fy fan för det här. fy fan för vad dåligt man mår när man inte sover. :( puss

Becca

Så underbara bilder ud fick på promenaden! Ni verkar ha haft väldigt fint väder!



sv: Detoxen glömde jag hemma. Är hemma hos mina färldrar just nu, så antingen blir det en dos ikväll eller så börjar jag imorgon.

Jag tog med smaken plommon, hoppas den är god. Och jag vill "rensa" kroppen på alla slaggprodukter som man kan ha samlat på sig, och det skulle inte skada att gå ner lite också på köpet! Tog en detox på 20 dagar, så ska bli spännande!

haha så brukar jag också säga till min kille lite då o då ;)



jätte fina bilder!

Becca

sv: Ja, jag äter som vanligt. Fast jag äter enligt LCHF, så skippar kolhydraterna. Mår bättre så. Känner nu efter helgens bravader att magen inte är glad haha.

Becca

sv: Haha nejdå. LCHF står för Low Carb High Fat. Äta så lite kolhydrater som möjligt (helst inga) och äta mycket fett, och då är det inga lightprodukter. Höga fetthalter, men inga snacks eller socker.

Camilla

En bättre ledig helg får man leta efter ... jag hade dock inte turen att vara ledig i lördags men i dag så. När solen skiner på som aldrig förr. Visst min skål med glass ser kanske väldigt smarrig ut MEN er middag ska vi inte ens tala om. Ge mig! Hoppas du får en bra start på veckan, trots massa jobb och datortid.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR