igår idag och imorgon

Två årsdagen firades med några drinkar på allmäna galeriet 925 efter jobbet igår :) Mycket mysigt! Sen får det bli mer firande när vi båda är lediga, Något tips på något mysigt man kan hitta på? :)

Blev ingen brasa igår... lite synd.. gillar det där med att stå vid en brasa och bara titta och mysa och kanske sjunga en låt eler två och grilla lite korv :) Som det var när jag var liten.. meen det kan man göra en annan gång! :)

Imorse fick jag frukost av pojken (lyx!), han gick upp och gjorde fattiga riddare. Hade aldrig ätit det förut. Men nu kommer jag nog äta det ibland :p sjukt gott :) Sen blev det slappar morgon för hela slanten.. innan det var dags för mig att åka till jobbet igen :( Jobba ikväll och imorgon bitti... mindre kul.. men man får tänka pengar :P

Imorgon efter jobbet blir det fullt hus i vår lägenhet, pojkens familj och hans mormor, morfar och farfar (och leo såklart) ska komma förbi och fika lite. :) Hoppas man inte är allt för trött i ögat bara.. men det ska bli kul :) Alltid mysigt med fika :) Sen får vi ta och bjuda över min familj tror jag allt... mycket fika :p

Hur spenderar ni helgen? :)




<3


NINNIE

sv; tack tack :) Jamenvisst, riktiga puddingar där!

svar/



hihi, tack de tska jag verkligen göra! är två år "efter" pga IV och att jag gick om ett år så är suuuuuper taggad nu inför studenten :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR