Indianfest

Som sagt var det partaj på jobbet i torsdags med tema western (cowboy/indian). Det var galet kul! :) Det är alltid kul när man går på en stor maskerad och större delen är utklädda, och så var det verkligen :) Massa fina cowboys och indianer och westernflickor och banditer :) Jag och mina två kompisar var indianer, vi hade fixat (jenny fixaded till mig, tack!) indianklänningar från butrix. Billigt och bra :) Så vi glänsde rätt bra tycker jag! :) Sen var det party hela eftermiddagen/kvällen. Riktigt kul! Sen var det dock mindre kul att behöva gå upp 05.30 dagen efter för att gå till jobbet :P men men! Är det fest så är det! ;)




<3

Amanda

Hej!

Har precis lagt in ett inlägg med bilder av "Dagens outfit"! Kolla gärna in det:D

Kraaamar!!

/Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

tess

vad snygga ni var ;) och fina bilder från helgen oxp!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR